חפש בבלוג זה

יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

הבאתי אותה בחצי


שווה להיות חברות!
מבצע "הבאתי אותה בחצי" ממשיך! השבוע עליונית ורודה מהממת ב65 שקלים בלבד!
אפשר להזמין דרך אטסי או בטלפון. לא צריך לצאת לגשם כדי להתחדש.
אני שולחת אותה בדואר רשום ותוך 4-5 ימים היא אצלך.
כדאי להכנס לאטסי מדי פעם לקטגוריה sale of the week לפעמים אני עושה מבצעים לסופ"ש, או סתם כשבא לי ולא תמיד מעדכנת בבלוג... למרות שהבטחתי לעצמי להשקיע בו יותר. טוב, לא בקטע של יומני היקר, זה לא ממש אני. אבל כן לתעד ולשתף בתהליך היצירה ובכלל ההתנהלות של מאחורי הקלעים. בינתיים מה שקורה זה שבעיקר אין זמן לכלום, ויש לי 4 שקים ענקיסטים (כמו שעילי אומר) שהבאתי מהמתפרה אתמול, ועדיין חוסמים חצי מהסלון, מחכים לעלות לסטודיו.
מה יש שם? עליוניות חורפיות ומחממות (למה אין מילה בעברי לcosy??) סריגים בצבעים הורסים (ורוד, סגול, תכלת) עליוניות מבדי טריקו צרובים באפור, כחול פטרול, שחור ולבן.
אחד הבדים היפים שצדתי הפעם- לבן עם צריבה של כלובים של ציפורים. מהמם!!
חבל שאני לא מהבלוגריות חובבות הצילום (שלא לדבר על דוגמנות) כך היה לי קל יותר לשתף... בכל מקרה את המיני קולקציה החדשה אפשר לראות בירידים בינתיים, ולאט לאט יגיע גם לחנויות.
בצלאל מחר בוטל בגלל הגשם, כך שנראה שאני הולכת לגלגל עליוניות עד כלות מעכשיו ועד מחר בצהריים.
לילה טוב!
והנה החמודה-

אין תגובות: