חפש בבלוג זה

יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

מעצבים זה יותר משתלם (ושיק) מזארה - TheMarker Cafe

נכון, גם אני קונה בזארה. מודה. בדרך כלל בגדים חד- עונתיים, טייצים וחולצות חמודות, במיוחד להריון כי גם ככה לא בא לי להשקיע מאות שקלים בבגדים שיאבדו את הצורה ויקבלו צורה של ברבאבא (ומי שראתה אותי בהריונות הקודמים יודעת בדיוק על מה אני מדברת...). אבל כמו שגאלה (רחמילביץ, הסטייליסטית...) כתבה בפוסט בדה- מרקר, הבגדים ברשתות המוניות ומסחריות בהחלט לא צריכים להיות יקרים כל כך. במיוחד שהם מיוצרים בסין, הודו או מקסימום - טורקיה.
יש הרבה מעצבים ובעיקר מעצבות ישראליות מוכשרים בטירוף, הרבה אני מכירה אישית מהירידים בהם אני משתתפת. נכון שהגעה לירידים דורשת קצת יותר השקעה, אבל המאמץ משתלם. הבגדים מיוצרים בסדרות קטנות יחסית, מה שמאפשר למעצבים ליצור חידושים מעניינים ולא רק "ללכת על בטוח" ולייצר בגדים שימכרו בהמוניהם כמו ברשתות. את ההמלצות של גאלה אפשר לקרוא כאן-

מעצבים זה יותר משתלם (ושיק) מזארה - TheMarker Cafe

אין תגובות: