חפש בבלוג זה

יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

מי לא מכיר את מרמלדה?


כל בוקר אני מקבלת למייל את הניוז-לטר של מרמלדה. נחמד לפתוח את הבוקר עם המלצות ומציאות וכמובן- נעליים!
אבל מה חדש? כנראה שבעקבות הצפת מיילים של "מאיפה זה??" החליטו במערכת לפתוח את "מרמלדה מרקט" ולאפשר לכווווולם להנות מכל הטוב הזה...
קיבלתי הצעה לפתוח חנות במרקט, ומתוקף היותי חשדנית מטבעי חיכיתי שהאתר יעלה לאוויר ואראה איך האתר נראה (רגישות יתר לעיצוב אתרים..) ומי בדיוק הם שכני. לא רק שאהבתי את העיצוב, גם האתר נוח מאד וידידותי לגולש וגם מערכת הניהול להעלאת פריטים מאד ידידותית (נדיר!)
אז פתחתי את החנות שלי והעלתי את רוב הדגמים. החלטתי לעשות גם שם מבצע שבועי, כל שבוע פריט אחר בהנחה. אשתדל שהפריטים המוזלים במרמלדה ובפייסבוק לא יהיו זהים כדי שיהיו יותר אופציות לבחירה.
השבוע במרמלדה- עליונית תחרה באפור כהה ב- 95 שקלים בלבד במקום 120.

התחלתי לשוטט במרקט וגיליתי כמה מעצבים ישראלים מוכשרים שממש בא לי לפרגן להם. אבל נראה לי שמגיע להם פוסט נפרד. בקרוב אעלה רשימת המלצות (או רשימת מתנות למי שפספס את היומולדת שלי. עוד לא מאוחר מדי...)

אין תגובות: