חפש בבלוג זה

יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

הסביבון המשוגע מחלק מתנות!

חג שמח!!
איזה כיף זה חנוכה. קודם כל אני חולה על סופגניות. והכי והכי על הקלאסיות. קינג סייז שאי אפשר לתת ביס בלי למלא את הנחיריים באבקה לבנבנה, עם ריבת 100% צבע מאכל לא מכיל פרי. תענוג צרוף.
ברור שעכשיו שאני בין כה וכה בעליית משקל ללא בקרה אז מה זה כבר משנה עוד כמה קילו..
גם הנרות זה קטע נחמד, אבל הכי כיף זה דמי חנוכה.
אז ברוח החג (וההורמונים, נהייתי נחמדה ורגישה (!) היא כנראה משפיעה עלי לטובה איכשהו...) החלטתי לחלק דמי חנוכה לכוווולם! איך זה עובד?
בסופ"ש הקרוב אתארח שוב בסטודיו של טל איזיקוביץ, הצורפת הסופר מוכשרת בנווה צדק, והפעם יצטרפו אלינו גם מיכל בן עמי בסטודיו האקססוריז ההורס שלה שצמוד לסטודיו של טל, ואצלה יתארחו הדס קולדוני מעצבת אופנה (תמונות בהמשך, לא לדאוג) וגל שטרן עם הגרביונים ההורסים שלה.
כל מי שמגיעה למכירה, תקבל מכל מעצבת שמשתתפת במבצע סיבוב על "הסביבון המשוגע" שעל כל פאה שלו כתוב סכום בין 20-50 שקלים. את הסכום שיצא את מקבלת, לרכישת פריטים אצל אותה מעצבת.
בעצם זה אומר שאת מקבלת בין 100-250 שקלים לקניות הכל תלוי במזל שלך, ובמצב רוח של הסביבון.
ועכשיו טעימות.
ענק דרמטי של מיכל בן עמי

שרשרת בהשראת מרצפות עתיקות בשילוב עץ זית. טל איזיקוביץ

גרביונים של גל שטרן. חובה להכנס לאתר ולראות את שאר הדגמים!

שמלה של הדס קלודני. ויש לה גם בלוג!

וזו עליונית 4 האפשרויות שלי, הפעם כשרוולון.
יהיו גם דגמים חדשים, צמריריים וחורפיים. אמור להיות חורף, לא???
אני הולכת לגמור לארוז, עוד שעתיים אני בנווה צדק.
נתראה!

אין תגובות: